UPUTSTVO: Sadržaj bloga omogućuje da se otvore spiskovi ovde objavljenih radova i to po književnim vrstama. U sadržaju je i lista po azbučnom redu svega što je ovde objavljeno. Na desktopu i tabletu sadržaj je sa desne strane (zove se Stranice ili Pages), a na tabletu je to odmah iznad zaglavlja bloga.

06 July 2023

Tri aforizma

 

 

Tri aforizma


Napadoše me neki znatiželjnici, "kam gi ti aforizmi na kojima ti aforističari zahvališe i u knjigu te svoju ubaciše"? "Eve gi", a evo i kako izgleda ta zahvalnica kao i korice “Zbornika aforizama IV” sa manifestacije „Dani satire – Pavle Tončić“ u kojima su štampani. Počastvovan sam. Posebno godi saznanje da su i dokazanim aforističarima u njega uvrstili takođe tri, najviše četiri aforizma. Zašto je baš ova moja tri žiri Manifestacije odabrao, a ne neke druge, stvar je ukusa i uređivačke politike Zbornika. Hvala im svakako. Dovoljna mi je nagrada to što su me kao aforističkog goluždravka uopšte primili u svoj časni krug.


1.       Juče sam želeo sutra, a danas bih sve dao za juče.

2.       Kad sam bio mali išao sam bos. Danas više nisam mali.

3.       Sve sam pokušao, jedino još nisam pokušao da ne pokušavam.

 

© 2023 Branimir Perić

Tekst može biti preuzet i objavljen u delovim ili celini i to isključivo uz poštovanje sledećih uslova: (1) da se navede puno ime i prezime autora i postavi link na početnu stranicu ovog sajta (2) da se ne vrše nikakve izmene preuzetog teksta i (3) da se preuzimanje i objavljivanje ne vrši u komercijalne svrhe. Preuzimanje, kopiranje i objavljivanje ovog teksta suprotno navedenim uslovima predstavlja kršenje autorskih prava.

No comments:

Post a Comment

Ako nemate nalog na Blogger-u (tj. na Blogspot-u), molim vas unesite svoje ime i i-mejl (ako ga imate), da bih znao ko je komentar dao!

Poruka autoru imejlom

Name

Email *

Message *

Preporučujem vam da pročitate

Poruka

Ilistrovano uz pomoć veštačke inteligencije  Dall E 3   Poruka   Ima jedno dete usamljeno tugu plete ostavljeno u plahte se nevidljive...

Najviše čitano