UPUTSTVO: Sadržaj bloga omogućuje da se otvore spiskovi ovde objavljenih radova i to po književnim vrstama. U sadržaju je i lista po azbučnom redu svega što je ovde objavljeno. Na desktopu i tabletu sadržaj je sa desne strane (zove se Stranice ili Pages), a na tabletu je to odmah iznad zaglavlja bloga.

01 July 2024

Sarma iz ekspres lonca

 




Sarma iz ekspres lonca

  

Posle ko zna koliko vremena našli smo na dnu zamrzivača kesu sa dve zamrznute sarme. Poznao sam ih. Bile su to one koje je majka kuvala u ekspres loncu. Mrzeo sam iz dna duše kad ih tako sprema, pa ih dve po dve u kesi zamrzava, da se nađu kad iz nekog razloga ne bude imalo šta drugo da se jede (uvek ta strepnja da zla vremena mogu doći). Mrzeo sam u ustima ukus raskuvanog pirinča iz njih.

Sedim sam za stolom. Razledio sam ih, podgrejao, sipao u tanjir. Moja gospa ćuti. Imamo šta drugo da ručamo, spremila je. Zna da volim njenu kuhinju. Kad me je videla šta radim nije više bila gladna. Ustala je od stola. Razume.

Ruka mi kao olovo teška. Zahvatam prvi zalogaj prekuvane sarme, stavljam ga u usta. Pokušavam da progutam, ali ne mogu. Grč u grlu. Knedla. Suze se kotrljaju. Gutam na silu. Tako bih voleo da mama taj grč prokuva u ekspres loncu.

KRAJ

© 2024 Branimir Perić

Tekst može biti preuzet i objavljen u delovima ili celini i to isključivo uz poštovanje sledećih uslova: (1) uz navođenje punog imena i prezimena autora i postavljanje linka sa početne stranice ovog sajta, (2) bez izmena preuzetog teksta i (3) pod uslovom da se preuzimanje i objavljivanje ne vrši u komercijalne svrhe. Preuzimanje, kopiranje i objavljivanje ovog teksta suprotno navedenim uslovima predstavlja kršenje autorskih prava.

No comments:

Post a Comment

Ako nemate nalog na Blogger-u (tj. na Blogspot-u), molim vas unesite svoje ime i i-mejl (ako ga imate), da bih znao ko je komentar dao!

Poruka autoru imejlom

Name

Email *

Message *

Preporučujem vam da pročitate

Poruka

Ilistrovano uz pomoć veštačke inteligencije  Dall E 3   Poruka   Ima jedno dete usamljeno tugu plete ostavljeno u plahte se nevidljive...

Najviše čitano